Brønshøj tilbage på sporet med 1-0 sejren over Odder

Efter det forsmædelige nederlag i sidste uge mod FA2000 må man sige, Brønshøj kom pænt igen i lørdagens hjemmekamp mod Odder på Tingbjerg Ground. Hjemmeholdet vandt med 1-0, og ligger stadig lunt placeret i toppen af rækken. Bare uheldigt at FA 2000 tilsyneladende holder fast på 2. pladsen efter 1-0 sejren over Holbæk. Holdet er stadig 4 point foran BB !

Det var første opgør på Tingbjerg Grounds opvisningsbane, og spillerne befandt sig godt på det velkendte underlag.

Næste opgave for de sortgule er onsdag aften den 1. april på udebane mod bestemt ikke uefne Hørsholm-Usserød kl. 18.30. Den ambitiøse klub har indtil nu klaret sig glimrende efter oprykningen til 3. division.