Brønshøjs sportschef fylder 50 år

En af grundpillerne i Brønshøj Boldklub er Thomas Ibsen. Ikke kun som sportschef men som nærmest alt mulig mand hos de sort gule.

                 

 

Fredag runder han sit første skarpe hjørne, idet han fylder 50 år. Det bliver naturligvis fejret med maner.

Hos netavisen nærer vi den største respekt for Ibsen, og det er ikke mere end et par år siden, vi kårede ham som årets sportsperson i Brønshøj. Et valg som blev bakket op af alle, der har kendskab til hans arbejde for klubben.

Vi håber på fortsat god vind for Thomas Ibsen og hans hjertebarn – Brønshøj Boldklub !!