Husum blev slagtet på Frederiksberg af FA2000 med 8-1

Som vi skrev for nylig, har Husum fået gevaldige tæsk de seneste kampe, og det blev understreget yderligere af weekendens 8-1 nederlag til FA 2000 2 på Frederiksberg. Det ser bestemt ikke godt ud for de blåhvidstribede. Husum møder fredag aften kl. 18.30 Kastrup i Husumparken.

                 

Men hvor vi med modsat fortegn skrev flotte linjer om Fix, så led de rødhvide er overraskende nederlrlag på 0-1 mod watan FC, og det var tre meget vigtige point, holdet dermed gik glip af. Nederlaget sendte nemlig Fix et skridt tilbage på 5. pladsen, og da Watan var en af de farlige konkurrenter, var det nærmest en 6 point kamp. Nu er afstanden mellem Watan på 2. pladsen og Fix på hele 8 point, så det ser godt nok meget svært ud lige nu. Fix møder FC ESPM i Valby fredag aften kl. 19 i Valby.