Husum slog Frem 2 i Valby !!

En gedigen fighterindsats fra de blåhvide gav en fortjent sejr på 3-2 ude mod Frems 2. hold. Husum førte 1-0 ved pausen på et mål scoret af Jeppe Orbe. Efter pausen bragte Mike stenspil Husum foran 2-1 og 20 minutter før tid var det Emil Brix der scorede sejrsmålet til 3-2.

                                                                       

Næste opgave bliver mod NB Bornholm i Husumparken på lørdag den 25. april kl. 15.30.

Der har været læsere, som har spurgt, hvorfor vi er lidt langsommere med et bringe noget fra Husums kampe. Jamen det skyldes simpelthen, at ingen fra klubben ulejliger sig med at sende os lidt oplysninger fra kampene. Men det kan vi håbe på bliver bedre fremover !!