Ny katastrofal 2. halvleg fra BB gav 0-3 nederlag i Hørsholm
For et par uger siden røg Brønshøj ind i en katastrofal 2. halvleg på Frederiksberg mod FA2000, og onsdag aften skete tilsvarende, da de sortgule mødte Hørsholm Usserød på udebane. Her vandt hjemmeholdet med hele 3-0 efter 0-0 ved pausen.
Det var et kostbart nederlag for BB, som ellers gerne skulle hænge på i toppen. Vi er jo fortsat mange der håber, at Brønshøj mandskabet vil rykke op i år. Men på denne måde nytter det ikke. Holdet er for ustabilt, og man begynder ærlig talt at tvivle på avancement. Der er jo kun 2. pladsen at spille om, eftersom Nykøbing helt suverænt har sat sig på øverste oprykningsplads.
Og det bliver ikke lettere for BB 2. påskedag mandag den 6. april, når holdet hjemme møder Holbæk.
