Sportschefen blev fejret med maner !
Løseligt gættet – omkring et par hundrede mødte op i klubhuset på Tingbjerg Ground for at fejre Brønshøjs sportschef Thomas Ibsen i anledning af hans 50-års fødselsdag. Og det skete med maner i en fest, hvor der ikke manglede noget. Fra midt eftermiddag til over midnat var der gang i den i klublokalerne.
Netavisen var naturligvis til stede og kunne gratulere Thomas Ibsen med den store dag.

