Stadion fik store klø i Næstved
Gassen er ligesom gået af ballonen hos Stadions spillere, nu da man ligger i en position, hvor man hverken kan rykke op eller ned. Og på en dødssyg onsdag aften 85 km fra Brønshøj måtte de gulgrønne se sig slået med hele 32-23 af Næstved efter 15-11 ved pausen.
Selvom spillerne prøvede alt, var der ikke noget der fungerede, og så man vi også tilføje, at Næstved er et godt hold, som Stadion dog besejrede for et par uger siden med et enkelt mål i ECV-hallen. Så det blev en lang og trist tur hjem onsdag aften. Men en trøst er, at en nedrykning ikke kan komme på tale. Dog kan man godt ærgre sig over, at nederlaget kom efter to sejre i træk. En sejr havde bragt Stadion op på førstepladsen.
Stadion mangler nu kun to kampe. Øresund på lørdag og så følger HØJ i den sidste kamp.
