Husum røg ud af pokalen efter omkamp !

Så røg Husums chance for at komme ud i Europa ! Pokalkampen i Engdraget mod Hellas fra Serie 1 tabte de blåhvidstribede efter omkamp med 5-3. Ordinær spilletid var det uafgjort 3-3, men den sidste halve time knækkede holdet med to scoringer til Hellas. Dermed kan vi bare konstatere at det har været en meget bedrøvelig sæson for Husum.

Fix lever der i mod stadig i pokalturneringen. Holdet skal møde vinderen af VLI-B.1908 onsdag den 10. juni i Pilesvinget.